۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

چیدمان اشپزخانه

تصاویر دکوراسیون آشپزخانه زرد با ایده های جدید و طراحی شیک

به عقیده برخی از روانشناسان رنگ زرد, رنگ نشاط آور و آرامش بخش است. به علاوه این رنگ موجب تحریک ذهن شده و در تقویت حافظه نقش موثری دارد. از آن جا که آشپزخانه یکی از پرکاربردترین مکان های منزل محسوب می شود, انتخاب رنگی مناسب جهت طراحی دکوراسیون آن, اهمیت ویژه ایی دارد.

ایده های جدید و طراحی شیک دکوراسیون آشپزخانه زرد

آشپزخانه یکی از کاربردی ترین مکان های منزل, به شمار می آید. به همین دلیل طراحی دکوراسیون آشپزخانه, باید با دقت بیشتری صورت گیرد. این مکان علاوه بر زیبایی و جذابیت, باید نشاط آور باشد تا زمانی که فرد به مدت طولانی در آن قرار می گیرد, احساس خستگی نکند. ایده های دکوراسیون آشپزخانه با توجه به وسایل, نحوه چیدمان, رنگ ها و کابینت ها و … طراحی می شود. در ادامه ایده های از طراحی دکوراسیون آشپزخانه زرد را بررسی می کنیم.

تصاویری از دکوراسیون آشپزخانه با دیوارهای به رنگ زرد

یکی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی , رنگ دیوار ها و سطوح می باشد. رنگ دیوارها می تواند جلوه زیبایی به فضاهای منزل بدهد. رنگ زرد به دلیل زیادی گزینه مناسبی برای رنگ دیوار آشپزخانه می باشد. این رنگ علاوه بر ایجاد احساس نشاط در فرد, موجب روشن شدن فضا می شود. به همین دلیل گزینه مناسبی برای دیوار آشپزخانه های کوچک و تاریک می باشد. تصاویری زیر نمونه هایی از ایده های دکوراسیون آشپزخانه با دیوارهای زرد رنگ را نشان می دهد.
ادامه مطلب








عکس های دکوراسیون آشپزخانه قرمز شیک و جدید

دکوراسیون آشپزخانه قرمز انتخاب مناسبی برای کسانی است که ترجیح می دهند در فضای آشپزخانه احساسات عمیق و شور و هیجان نشان داده شود. قرمز رنگ قدرتمندی است که باعث افزایش اشتها نیز میشود، به همین دلیل رنگ قرمز را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه به حساب اورد 


با انتخاب دکوراسیون آشپزخانه قرمز رنگ، میتوانید فضایی گرم و صمیمی در منزل ایجاد کنید و از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است با طراحی و ایجاد دکوراسیونی جذاب و دوست داشتنی برای آشپزخانه، منزل را به مکانی زیبا و مناسب تبدیل کنید. در این میان کابینت ها نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می کنند، از این رو برای داشتن فضایی متفاوت در آشپزخانه میتوانید از کابینت هایی با رنگ قرمز استفاده کنید که علاوه بر ایجاد دکوراسیونی زیبا و جدید،  تاثیر زیادی در کسب انرژی دارد. در ادامه چند نمونه از شیک ترین کابینت های قرمز رنگ و تاثیر آنها را در جذابیت بیشتر دکوراسیون آشپزخانه مشاهده می کنید.








بیست طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال جدید و مدرن




امروزه طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال محبوبیت ویژه ای در میان طراحان دکوراسیون یافته است آشپزخانه یکی از مهمترین مکانهای منزل است که طراحی دکوراسیون آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از ویژگی های مهم دکوراسیون آشپزخانه مینیمال که باعث محبوبیت بیشتر این گونه طراحی ها شده است ایجاد فضایی شیک آرام و کاربردی در آشپزخانه های مینیمال است که در واقع سادگی و جلوگیری از شلوغی های آزار دهنده عامل موفقیت آن محسوب می شود. ما در ادامه این مطلب چند مدل دکوراسیون آشپزخانه مینیمال جدید و مدرن را برای شما قرار داده ایم لطفا تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

عکس های دکوراسیون آشپزخانه مینیمال :

دکوراسیون آشپزخانه باید کاربردی و به دور از قرارگیری اجسام اضافی باشد. یکی از ویژگی های منفی برخی از آشپزخانه های ایرانی که ممکن است کدبانوی خانه را کلافه نماید شلوغی بیش از حد آشپزخانه است محیطی که باید همیشه تمیز، کاربردی و با دسترسی بالا برای تک تک اعضای خانواده باشد. علت محبوبیت استفاده از طراحی های مینیمال در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های امروزی زیبا و کاربردی بودن و نیز پرهیز از استفاده لوازم غیر ضروری در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. ما در ادامه این مطلب عکس هایی از طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال قرار داده ایم تا با الگوبرداری و نیز الهام گرفتن از آن ها در طراحی دکوراسیون مینیمال برای آشپزخانه خود موفقیت بیشتری داشته باشید.
در طراحی آشپزخانه های مینیمال امکان دسترسی به سایر مکان های منزل نیز می تواند به سادگی به وجود آید.





















 از دیگر ویژگی های مثبت دکوراسیون آشپزخانه مینیمال می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون شپزخانه اشار کرد.زیرا دیگرنیاز نیستباصرف وقت و هزینه زیاد جزئیات زیادی را تغییر دهید.








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر