۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

دکوراسیون های داغ و پر طرفدار سال 2015


دکوراسیون داغ و پرطرفدار سال 2015


وقتی زمان تغییر دادن دکوراسیون منزل می رسد معمولا ایده ی جدیدی برای آشپزخانه به نظرمان نمی آید و تا وقتی بودجه و هدفمان را تعیین نکنیم این کار سخت تر خواهد بود. با توجه به اینکه به سال نو نزدیک می شویم برای شما ایده هایی نو جهت تغییر دکوراسیون آشپزخانه ارائه خواهیم داد. این ها گلچینی از پر طرفدارترین تم های آشپزخانه مربوط به سال ۲۰۱۵ می باشند.
در دهه ی اخیر رنگ سفید طرفداران زیادی پیدا کرده بود و انصافا دکوراسیون سفید رنگ بسیار مدرن و با شکوه است، اما پارسال رنگ خاکستری نیز طرفداران زیادی پیدا کرد و امسال رنگ مشکی.
مشکی رنگی جسورانه است و بسیار خاص. اگر شما از تیره شدن زیاد از حد آشپزخانه نگرانید می توانید از هایلایت ها و یا حتی از تم سفید مشکی استفاده کنید.
از طرف دیگر چه خوب است رنگ نقره ای که حالا کمی کلیشه ای شده است را کنار گذاشته و از رنگ های فلزاتی دیگر مثل طلا،مس یا برنز استفاده کنیم.مثل شیرآلات طلایی رنگ که بسیار خاص است.
گذاشتن یک صندلی کنار پنجره، برداشتن مرز بین آشپزخانه و فضای اطراف آن، یا اضافه کردن یک میز تحریر می توانند به دوستانه تر شدن فضای آشپزخانه کمک کنند.
و در آخر کمد ها و دراور های بیشتر کارایی و زیبایی را با هم به آشپزخانه خواهند بخشید.
دکوراسیون آشپزخانه


دکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر